Fiskis DNA utgör en central grundsten för vår förening. Varje medlem förväntas omfamna och leva enligt Fiskis DNA för att bäst representera både sig själv och föreningen. Som en betydande aktör i människors liv ser vi det som vår plikt att inte bara forma atleter, utan även att utbilda och vägleda människor. Genom att använda vår plattform som ett verktyg för utbildning strävar vi efter att bidra till en positiv och meningsfull påverkan i samhället.

Målet sträcker sig bortom bara gott uppförande; Fiskis DNA är också formulerat för att forma individer som är ansvarstagande och motiverade att fortsätta växa och utvecklas. Det är inte bara en fråga om beteende; det handlar om att prägla en mentalitet och ett förhållningssätt gentemot utmaningar och möjligheter. När man bär Fisksätra IF-uniformen representerar man inte bara föreningen, utan också själva essensen av Fiskis DNA i varje idrott och i varje situation.

• Slide title

Write your caption here